ویژگی های دستگاه سرند گریزلی
تاریخ : دو شنبه 17 آذر 1399
نویسنده : سیامک

 

معرفی سرند 

فیدر ارتعاشی به طور گسترده ای برای مطابقت با تجهیزات خرد کردن و الک در بسیاری از صنایع از جمله متالورژی ، معدن ذغال سنگ ، مواد معدنی ، مواد ساختمانی ، مواد شیمیایی ، سنگ زنی و غیره استفاده می شود. که به طور کلی در مقابل سنگ شکن اصلی نصب می شود ، بلوک های بزرگ را به طور مداوم انتقال می دهد و به طور مساوی در حالی که آلودگی ها و ناخالصی ها را توسط میله های صفحه از بین می برید.

 

کاربرد سرند گریزلی

مشخصات: 1. لرزاندن فیدر گریزلی 2. ارسال مواد به سنگ شکن به طور مساوی 3. محافظت از سنگ شکن از تغذیه ناهموار 4. راندمان بالا 5. با گواهینامه ISO 6. لرزش فیدر گریزلی / لرزشگیر قیف دستگاه پارامتر محصول

 

نحوه کار سرند گریزلی

غربالگری جداکننده Static Grizzly این است که سنگ را بر اساس اندازه طبقه بندی و طبقه بندی کند. مرحله اول SCALPING است. این روش از بین بردن هر ماده ای است که ممکن است تولید را کند کند. ممکن است سنگی باشد که تجهیزات برای اداره ی effectivelyثر آن بیش از حد بزرگ باشد و یا ماده ریزی باشد که فضای با ارزشی را اشغال می کند و در صورت وجود کار با انرژی بیشتر ، انرژی گرانبها را مصرف خواهد کرد. نام تجهیزاتی که این عملکرد را انجام می دهند GRIZZLY نامیده می شود.
تجهیزات محدود به حداکثر اندازه سنگ قابل قبول هستند. گریزلی الگویی از میله های فولادی سنگین است که به صورت مشبک قرار می گیرند. این شبکه به سنگهای کوچک اجازه عبور می دهد. سنگ بزرگتر از دهانه شبکه بزرگتر نخواهد بود. سپس این سنگ را می توان برای کاهش اندازه بیشتر ارسال کرد یا از بین برد.

برخی از گریزلی ها روی یک شیب قرار می گیرند. این اجازه می دهد تا سنگ بزرگ به راحتی برداشته شود.

انواع نمایشگرها
تخت
صفحه های تخت معمولاً اندکی متمایل هستند و بر اساس نوع حرکت صفحه طبقه بندی می شوند. متداول ترین انواع ویبره و ژیرتر است.

 




|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: , سرند دو محوره, سرند سنگ شکن,فروش سرند ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید